Monday, July 4, 2011

kesepian itu membunuhku....

salam satu Malaysia......

ehem...ehem...sakit tekak lorr pulak.....eheeee........start dgn prolog....

awan hitam di hati yg sedang gelisah
daun-daun berguguran
tiupan angin sepoi2
sedap menyapa di muka....
sebelumku mencapai
langkah ku semakin jauh
yg kini bkn miliku lg
musim itu telah berlalu
matahari segera berganti
gelisahku menanti titis embun pg..
tak kuasa ku memandang dikau matahari
kini semua bkn milikku
musim itu telah berlalu
matahari segera berganti
kesakitan ini segeralah berlalu

sesaat aku bernafas...sesaat aku juga rasa sakit...aku kutip segala kekuatab yg ader...aku hirup semangat yg semakin hilang...tuk buka lebaran baru....aku dh taw wktunya sudah smpi...sudh smpi tuk aku pergi...kerna aku diketepikn lg...ati sudahlah..jgn menangis lg....smpi disini sahaja yg ku mampu...menanggung segala keperitan...ader org melonjak gembira atas kesakitan ini..xper aku redha jika ini ujian buatku....ati oh ati.....

No comments:

Post a Comment

open ur mouth n said something...