Monday, March 28, 2011

melodi!!!

kisah 1-suka

mula2 bgun pg2...bersemangat ni nk wat nasi lemak....dgn nasihat bonda,yana n miza saya berjaya wat nasi lemak..opsss pic xder sbb x sempat nk ambik..tp segar dlm ingatan...well sgt neves tuk dgr komen org yg mam nasi lemak tu...bg sy ok lah...hehehe.... mmm wat kali ke-2 sy dgr perkataan sedap...can u imagine how happy I am...can u??cannot kan..hahaha....than we all g jejalan n the best part is that we take pic together at everywhere...awesome!!!really like it..tq2...opss pic yg ni pon x blh tunjuk sbb typing belog kt cc so mlz nk upload pic..so sory...whateva it is that day is very beautiful n make my heart explode...wah..bahaya tu...yg penting bahagia sgt2..yeah..

kisah 2-bengang

ok fine..pompuan tu makin melampau nmpk...mcm dia tu pembersih giler..tgk sket part yg maner..bersih sgt ker???ceh nk komen aku lebih2...cermin muka tu dulu...panas btol biler taw...membakar dan membara2.....huh....aku x paham arr pompuan jenis tu...bahagia ker hdp dia wat org mcm tu...cet...tlg lah jgn berumah ngan pompuan ni...aku x kater aku ni bgus sgt tp aku xdelh setruk ponpuan tu..aper ko ingat ko komen kt FB mcm bgus arr...aku x kisah arr...ko ingat tuan umah nk ko..go to hell...ko lah org oertama kena bla dulu..marahnya...

the end- mcm2 lah berlaku..x hbz ngan mydin n assgmnt kt claz...dh kena hadap perangai korang yg mcm ape2 ntah..ko ingat aku berkira sgt ker mcm korang...aku x kisah lh kena buang sampah byk maner pon tp tlg lah jgn bawak perangai sampah u all tu...huh..ntah paper ntah...dok bilik lg besh..politik jer kalo layan korang sumer ni...

No comments:

Post a Comment

open ur mouth n said something...