Wednesday, January 27, 2010

start.....

fuh banyak nya assgmnt serius dh x larat nk wat...juz nk coret2 kt belog ni jer...mmm so starting story ngan dok kat bilik KP berjam endingnya jd cam ni...



agak2 biler lah saya nk DL ni....np lah diaorg ni pandai sgt..kagum saya dibuatnya..apepon saya akn usaha ngan lebih sungguh2 n sungguh2..hehehe...

sbb sgt tertekan saya ngan rumate sy kuar g mamam aiskrim yg endingnya menjadi selera yg besar buat kami tuk mkn bermacam2 di pizza hut..kami sgt2 menikmati sepuas2nya..



naik bus lah kan...



dok tmpt 2nd blkg smbl berposing2...sgt bosan coz kena tggu 30 minit tk bus bergerak..adoyai..

oho..dh smpi time to eat n eat...



saat2 romantika ngan ella..hehehehe....



cdp taw lasagna ni....



hehehe..cdp2...yelahkn tgh lapo...



last desert..nyum2..aiskrim ni cdp taw....

uhu..byknya..ok2 tuk ceriter seterusnya saya akn wat entry yg lain k...

No comments:

Post a Comment

open ur mouth n said something...