Wednesday, January 20, 2010

saman!!!!!!

knock!!knock!!!sp lah yg ketuk pintu ni tp x reti nk bukak..adoi terasa malaz nya nk bukak pintu....last2 my rumate yg bukak...patotlah rupenya org UPK dtg bg surat..tp tuk sp...eh tuk saya...kepada saudari Nelissa...ok fine saya dapat surat cinta dr kolej...dengan muker yg berkerut saya pon bacer surat..hahaha sgt kelakar rupenya kena saman coz letak brg kt bilik TV ari tu..kecoh lah..saya bkn letak dadah pon..huhuhu..hmm x kisahlah papepon RM 20 dh melayang kt pejabat bendahari...sbnrnya besh dok kolej ni tp sbb peraturan yg saya rase cam x munasabah rase cam nk cepat kuar jer dr cni...huhuhu...hmmm nmpk gayanya dh ader rekod disiplin..adoyai..sem last lah dpt surat cinta dr kolej...rase syg sgt kat saya smpi nk bg surat cam tu...huh menyampah btol...sekrg msti pihak UPK dh puas atikan saya dh byr...tq sbb jager brg2 sy ngan elok..n tlglh senyum...np perlu garang2...saya x kurang ajarpon...ish kdg2 tmpt yg mlz nk g biler berurusan ngan UPK...rase cam nk gugur jer jantung g situ..senyum lah skit kn bkn nya kena bayar pon...hmm senyum kan satu sedekah..mlz nk ckp....tp saya rase pelik ngan manusia2 kt cni....adakah???

ish akn saya framekn surat ni jd kenangan..hahaha....






2 comments:

  1. lek ar..aku siap kene smn dgn polis lg sbb parking kereta..bodo btol polis nih!

    ReplyDelete
  2. haha!!best x dpt surat cmnie..
    2 blom dpt srat nek cOurt ag..hehe

    ReplyDelete

open ur mouth n said something...