Tuesday, January 12, 2010

1st day to claz...

nervesnya masuk 1st claz....mmm lecterur ajar x menariklah ari ni so bermulalah sesi mencuci mata...wah cantiklah murni ari ni....sgt bergaya...xde make up..mmm natural beauty nya...mmm ari ni cti nmpk cam ustazah...well ari ni gak sumer org kecoh pasal result MUET...saya of course lh terok..zero rated kot..huhuhu...tp wat sementara ni x nk ambk MUET dulu...well dlm dewan tgk cam sumer berpuak x beshnya....tp EXTRAVAGANZA still the person yg suker mencapap..ok2 cik nelissa bkn ker bgus ader student begitu..yg byk bertanya n menjawab...mmm terpkse akur dgn keadaan...well ari ni rase mcm berpura2 pulak..senyum..ketawa..mcm palsu..lg2 cti ckp kdg2 tgk muker saya blur sgt..OMG tu bkn rupa saya...agak susah tuk senyum....tp berusaha tuk gelak...hahaha... hmmm tetiber kompius ngan seseorg..tetiber rase keadaan mcm rumit...hmm perlu ker mengeluh...yg pastinya kali ni saya dapat rasekn penulisan sy kurang terator n bercmpur adok...sblm ni pon sama....hmm kena perbaiki lg cam ni...kalo org membaca pon msti terasa pening...sy cuma mengharapkan senyuman sy kembali...hati berasa susah dan sakit....dan saya harap ari akn dtg akn menjadi ari yg terbaik wat sy..hmm nevesnya nk msuk claz sok..huhuhu....

1st day taw g claz....

No comments:

Post a Comment

open ur mouth n said something...