Wednesday, December 30, 2009

saya bukannya sempurna...

pg2 lg kena bgun nk kena g skul tuk beli buku adik-adik saya...sek kebangsaan ok lg x lama sgt tp sekolah agama lama giler...adoi beli jer lh buku x yah lah nk borak2 sane borak2 sini...ingat x penat ker tggu lamer2..aduhai manusia...hmmm saya g skul pakai baju kurung..giler baik...huhuhu...mmmm tp ari ni dtg lg ujian yg besar wat saya...saya btol2 xde selera mkn...perut lapar tp x rase nk mkn..nelissa tlg lah jgn seksa diri sndri...kenapa blh jd mcm tu....susahnya biler nk terangkan sesuatu kt seseorg sbb kiter kena jager hati diaorg..hbz tu hati saya siapa nk jager...ader saper yg kisah dgn aper yg saya rasa..ada awk kisah..ada awk rasa...hmmm tanggung sendiri lg perit taw...saya nk hentikan tiada kuasa...apa perkataan yg sesuai tuk dikeluarkn..permintaan saya ni demand sgt ker???sush ker nk paham saya ni...syg ker kt saya kalo awk sndri wat saya terluka..wat rasa sakit....tolonglah paham..ajarlah saya mcm maner nk wat awak paham tnpa saya berkata-kata...saya bkn manusia yg sempurna...saya jd baik bkn dipinta untuk dibuli tp saya jd baik tuk rase dihormati... tolonglah hentikan semua ni...Ya Tuhan saya tau saya byk berdosa padamu..berikan saya kekuatan untuk hadapi ujian ni satu persatu....jangan biarkan air mata saya mengalir tanpa henti...hentikan semua..hentikan....

No comments:

Post a Comment

open ur mouth n said something...