Saturday, October 24, 2009

tik..tok..tik..tok...

hari ni x wat papepon..
dr pg smpi mlm tgk citer jer...
nk study malaz n xde mood...
hmm jelezlah tgk2 kwn2 aku dh grade..aku jer x grade agi...
ni gara2 sbb aku tukar kos...
kan dh lmbt grade...
huhu cedihnya...aku nk grade same ngan korang tp x pat...
cedih bangat ni...
mmmmmm sok kena study..
dh x blh nk tgk citer agi...adoi mata dh ngantok mintak tdo....
hmmm dlm dunia ni mcm2 hal berlaku n kdg2 aku x paham np perit sgt aku nk terima...
aku rase stress pon ader...kalo lah aku blh wat ape yg aku nk kn besh..ni x..terbeban dgn mcm2 masalah...pas tu mlz nk pikir..ramai sgt org marah kt aku tp aku still wat x taw...aku rase penat tuk mendengar dan melihat...aku perlukan ruang..kalolah ader org bawak aku jauh dr tmpt ni..bawak aku tuk ketenangan..kn besh...

No comments:

Post a Comment

open ur mouth n said something...