Thursday, October 29, 2009

ini ker...

fuh lpz satu paper td tp serius x pat jwb sgt..aku isaw kantoi jer nanti...hmm apelah nasib..aku study lah bg nak giler kot...hmmm tp soalan tu mmg.....huhuhu....cam maner ni paper human resources kalo kantoi malulah...huhuhu...hmmm sem 5 lak tu..ntah lah kecewa ngan diri aku ni..aku x taw dh nk study cam maner agi....huhuhu..Tuhan tlg lah hambamu ini....mmm pas tu x taw np aku kck ati ngan member aku...serius kck..kalo blh nk elak jer...x nk tgk...hmmm yelah kn hdp dia mmg sempurna....ntah lah mgkn aku penat..kalo dia kt tmpt aku msti dia rase mcm tu..cuma aku mlz nk ckp...dia x taw penatnya aku buat...pndg ringan sesuatu perkara..whatevapon aku akn doakn dia berjaya final ni..sbnrnya aku bkn mntk dia hormat aku tp tlg lah pkr aper dia dh wat..maybe dia x nmpk sbb dia bkn kt tmpt aku...dah lah...sakit mmg dh hlg tp parut masih berbekas...

1 comment:

  1. lisa.... it could be nice if u always put something like picture to your post.. just cadangan.. hehe.. follow u ok..

    ReplyDelete

open ur mouth n said something...