Tuesday, August 4, 2009

what the day..

Dear blogger..
Ari ni ari yg rajin bg aku..aku bgun sgt pg…mandi n terus kemas umah…dr depan smpi belakang…amat menyeronokkan…hehehe..pas tu cooking for my self to eat….juz a simple cooking n watch TV…again n again….OMG not have interesting story in Tv…so bored…than I’m going to sleep..hahaha bad think…. Maybe I’m so tired…ari ni resah sgt tgk ibu makin sakit….suara makin xde..ibu mcm nk demam..tu lg wat aku isaw..she work to hard….aku mcm nk gantikn tmpt ibu tp aku x mahir mcm ibu mcm mane nk ganti.. aku hanya membantu tuk ringankn beban ibu…aku harap ibu cpt sembuh..ibu blh ckp seperti biasa….fuh degilnya adik perempuan aku ni…sepatah aku ckp berpuluh dia jwb..adoi terlebih petah lah pulak budak ni…runsing btol…nsb baik lah adk lelaki aku dgr ckp…kalo x blh botak kepala..hahaha…aku ader baca satu fakta..kalo kiter byk berfikir dan sgt byk berfikir kiter akn mengalami keguguran rambut yg tggi..bahaya tu….tp aku rasa kalo x berfikir rmbt tetap gugur jgk kan…..hahahaha….wah.. x sgka aku dpt tgk last episode citer oh sung jung vs karl kt 8 tv..pas tu ader the best pearl kul 3.pas tu kul 8.30 ader citer gourmet..aku rasa citer ni best tuk dilayan….hmmm tetibe aku teringin sgt nk tgk citer kampong boy…hahaha ntah np lah aku ni…almaklumlah akukn gadis kampong…haahahaha…..kampong ker...

No comments:

Post a Comment

open ur mouth n said something...