Tuesday, August 4, 2009

claz oh claz....

Hmm ari ni mmg memenatkan…g sane..g sini…pg ni aku bgun lmbt lg…al maklumlah claz ari2 kul 8… urmm tp sejk akhr2 ni aku ader satu habit yg sgt2 bahaya…knk2 20 tahun kebawah x blh ikot..sgt bahaya taw…hmm habit aku skrg ni bgn lmbt…g claz lmbt….balik nk cepat..hehehehe…..plg lmbt aku bgun 7.50…aku sempat breakfast lg taw susu dgn roti…hahaha..giler btol…mmm member2 aku sumer dok luar..kdg2 tu diaorg smpi awal dr aku.…kdg2 aku terlmbt stgh jam…tp aku cam x bersalah jer g lmbt…g claz pun x terkejar2..jalan seperti menikmati pemandangan sekeliling…OMG terlalu relax tu beb ,so smpi claz x penat sgt tp tekak still haus….nk air jer kejanya..cam ner bulan puasa nanti….dugaan..dugaan…hmmm ape2 pon jgn tiru kelambatan i..x elok taw…kalo blh, lari lah nk g claz…… ti dh lmbt mane lh taw kena kunci dr dlm…adiyos..

No comments:

Post a Comment

open ur mouth n said something...