Tuesday, June 2, 2009

ADAKAH????

1) Bekas kekasih saya adalah....
seorang lelaki yg suker tipu...penipu btol...


2)Saya sedang mendengar...
lagu2 korean yg sedap bangat....


3) Mungkin saya patut...
ambik lesen sbb dah tua..hahahaha


4) saya suka...
bile dpt mamam..mamam dan mamam lg...


5) Sahabat- sahabat saya...
sweet sgt2 mmuah...mmuah...


6) Saya xpaham..
np hidup ni sgt complicated...


7) Saya kehilangan...
tempat tuk mengadu....sepi...huhuhu...


8) Ramai yang berkata...
suara sy mcm doraemon...


9) Cinta itu adalah...
segalanya...


10) Disuatu tempat, seorang sedang...
menari2 dgn penuh bergaya...


11) Saya akan cube...
untuk menjadi kurus....blh ker???


12) Ayat SELAMANYA membawa maksud..
tiada penghujungnya...


13) Telefon bimbit saya..
wrna merah...cntik x???


14) Bila saya terjaga...
tgk jam dh kul 7pg...bgun lmbt lg...


15) Saya paling meluat...
biler org suker ckp lebih2...huhuhu...


16) Haiwan yang paling comey sya pernah temui...
hamster bell....nk jgk....


17) Malam ini sya akan..
tgk tv n dengar lagu...


18) Ketika anda melihat cermin pada pagi ni..
owh tidak semakin gemok....


19) saya btol2 ingin kn...
lesen keta....

2 comments:

  1. belajar lh kalu teringin sgt
    lgpun ada lesen nie senang hidup
    kalu parent kak nel still bangkang
    tunggu aje lps kahwin
    suara mcm doraemon eh...nnt blk cuti nak dgr balik lh...
    x payah nak kurus kan badan,kak nel dh okey pun...bubye.

    ReplyDelete
  2. tau takpe. memang dah okay pun. eh nk copy ni. macam best je

    ReplyDelete

open ur mouth n said something...