Saturday, May 23, 2009

lawak hantu....

hihihihihihihhi..........





Dua ekor hantu bertemu dan bercerita bagaimana mereka mati......


Hantu 1 : Bagaimana kau boleh mati?
Hantu 2 : Aku mati akibat kesejukan...
Hantu 1 : Macam mana rasanya mati dlm kesejukkan tu?
Hantu 2 : Sebenarnya aku terkurung dalam peti ais...mula2 aku cuma
menggigil, lepas tu anggota aku mula membeku, kemudian aku rasa
dunia aku gelap dan akhirnya.....tapi aku rasa bersyukur kerana aku mati
tanpa banyak kesakitan....
Hantu 1 : Ishhh...kesiannya kau
Hantu 2 : Kau pulak, macam mana kau boleh mati....?
Hantu 1 : Aku kena serangan sakit jantung...
Hantu 2 : Oooo...cam mana kau boleh kena serangan sakit jantung?
Hantu 1 : Sebenarnya aku dapat tahu isteri aku curang. Suatu hari,
aku balik ke rumah secara mengejut. Aku nampak ada kasut lelaki kat
depan pintu.
Aku tahu mesti isteri aku sedang bermesra dengan jantan lain..Aku berlari
masuk bilik tidur, cuma ada isteri aku...aku tahu mesti jantan tu
bersembunyi kat mana2..aku lari masuk bilik air, tak de jugak, kemudian aku

lari ke tingkat bawah, tengok dalam setor, pun tak ade...aku lari naik
tingkat atas semula, tengok dalam almari.....sebab terlalu penat aku
berlari la aku kena sakit jantung...memang sakit dan akhirnya....





Hantu 2 : Apasal kau tak tengok dalam peti ais...kalau tak, kita berdua
masih hidup lagi sekarang ni....

No comments:

Post a Comment

open ur mouth n said something...