Sunday, May 17, 2009

atok...oh atok...

last week my grandma masuk hospital...hbz jer final terus g hospital tgk atok... adoi dh mcm hari raya....rmai sgt org dtg....last2 aku bwk diri g cr tmpt mamam...tp tgk kt kantin dia sumer mcm mknan pesakit..terus mati selera....aku naik balik kat wad td.....hmmm makin ramai...btol2 meriah...hehehe...ramai gak org yg tgk2....pas tu aku lepak kt atas katil pesakit lain...hmmm nsb baik nurse x marah....atok aku ceria sgt2 coz ramai yg dtg tgk dia...dlm kul 6 lbh br dh berkurang skit...for tonite my mum akn jager atok aku....so kitorang pon balik....yeah...pas tu....pas tu... soknya pg2 g balik hospital...rupe2nya aku kena jager atok smpi ke petang...... pg tu aku suap atok aku mamam dia muntah kena balik kt aku...aku cpt2 bersihkan atok aku...tkpelah aku kotor yg penting atok aku selesa.... pas dh uruskan atok kau...aku g bersihkan diri aku yg sgt berbau ni...huhuhu... mcm2 kerenah atok aku mahukan...aku hanya layan kan jer.....ader aunty sblh nenek aku baik sgt2... tp sygnya xde sape nk tgk dia...pegawai kebajikan nk ambk pon dia x nk...hmmm manelah anak aunty tu pergi...np lah dibiarkn mcm tu...cian aunty tu...pas tu sblh aunty tu ader sorang pesakit kena sawan katernya dr hospital tampoi...kesian tangan di ikat...xde sape nk suapkan dia mkn tp dtgnya sorang makcik bg dia mkn...maner perginya nurse...basahnya kain dia xde sp nk bwk dia ker toilet...dr pg smpi ptg still nurse x wat aper2... eh dh ptg dh...selesai sumer tugas aku jager atok...urmm tu lah pengalaman aku kt hospital...

No comments:

Post a Comment

open ur mouth n said something...